Procedura de Retur

Procedura de Retragere din Contract si Retururi

Obligatiile care revin vanzatorului

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata in cazurile: produsul/serviciul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Dacă nu sunteți mulțumit de un produs, din orice motiv, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Rambursarea dvs. va fi procesată după ce dispozitivul va fi returnat cu succes la Flamir srl.

Pentru returul unui tracker GPS Tractive in termenul legal de 14 zile, folositi formularul de contact pus la dispozitie pe websiteul rits.ro in sectiunea “Contact”. Solicitarea de retur va include nr. de comanda, pentru o identificare mai usoara a trackerului returnat.

In urma receptionarii solicitarii de retur, veti fi contactat de catre unul dintre operatorii nostri pentru a stabili de comun acord o data in care veti fi contactat de catre curier pentru ridicarea coletului.

Nu expediati coletul printr-o alta metoda decat cea stabilita de comun acord cu operatorul. Nici un colet trimis printr-o alta metoda nu va fi receptionat.

Produsele vor fi returnate in ambalajul original, insotite de factura, accesoriile originale, fara urme de utilizare, zgarieturi sau lovituri. Returul produselor deteriorate va fi refuzat, costurile de re-expediere catre client fiind suportate catre client.

Planuri de abonament aferente trackerelor Tractive: Toate plățile pentru planul de abonament sunt eligibile pentru rambursare (care rezultă în încheierea planului de abonament) în primele două săptămâni de la data plății (data activării sau reînnoirii). Planurile de abonament nu sunt vandute de catre sc Flamir srl, in consecinta, solicitarea si rambursarea plăților pentru planul de abonament va fi efectuata pe websiteul https://tractive.com.

Nu sunt supuse rambursarii taxele aferente expedierii produselor de la si inspre magazinul nostru. Astfel, din suma totala platita, vor fi deduse taxele de expediere.

Contact

Dacă aveți orice fel de nelămurire referitoare la procesarea datelor personale sau în cazul în care considerați că vi s-au încălcat drepturile, vă rugăm să ne contactați la adresa de e- mail: [email protected].

Pentru mai multe detalii consultati pagina „TERMENI SI CONDITII„.